2011 m. rugsėjo 5 d., pirmadienis

Murakami



Pasaulis išprotėjęs dėl Murakami kūrybos, o Lietuvoje jis ypač populiarus. Pasirodo, kad apie Murakami kalbama kaip apie vieną pagrindinių Nobelio prizo kandidatų šiais metais.

Vis paburbu šitame bloge apie Lietuvos knygyninkų bėdas, bet kai kas nudžiugino. Baltos lankos jau spėjo išleisti visas tris 1Q84 knygas lietuvių kalba, o štai Didžiojoje Britanijoje jos pasirodys tik spalio antroje pusėje. Kažkaip gera, kad mes britus aplenkėm:)

Ir Baltų lankų viršeliai, bent jau man, žymiai gražesni.

4 komentarai:

  1. tris, ne keturias (tiek jų ir tėra :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. O aš kaip tik pagalvojau, kad britų viršelis man labiau patinka :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. man britiškas viršelis irgi labiau patinka. jau šiek tiek nusibodo "baltų lankų" leidžiama murakamio knygų serija - visos knygos kaip viena uniforma aprengtos...

    AtsakytiPanaikinti
  4. iš dalies tai gerai vienodi viršeliai, jei renki visą kolekciją :) asmeniškai man, tai gražu vienodais viršeliais knygų serija lentynoje :)

    AtsakytiPanaikinti