2011 m. liepos 6 d., trečiadienis

Siuntinys

Fantastiškos knygų žiurkės dažnai parodo savo bloge, kokių knygų užsisako. Aš šiandien sulaukiau svečių iš Anglijos ir jie man kai ką atvežė, tai pasidalinsiu su jumis šiuo džiaugsmu. Šitoms knygoms išleidau savo prekybos centruose kauptus taškus - perki pieną ir duoną, o atgal ateina tokie gėriai:
1. Mano mėgstamiausio rašytojo naujausia knyga - Alan Hollinghurst "The Stranger's Child". Ši knyga - garantuotai metų įvykis Anglijoje. Jau toks didelis susidomėjimas ir pirminiai atsiliepimai nuostabūs. Vienas draugas iš Liuksemburgo ją gavęs sakė, kad skaitys iki gyvenimo pabaigos, nes 500 puslapių. Jaučiu ir man taip bus su mano skaitymo tempais. 
2. Kito nuostabaus rašytojo Ian McEwan naujausias paperback'as "Solar".
3. Colum McCann knygą, perskaitęs laikraštyje jos review, iškart įtraukiau į būtinų įsigyti knygų sąrašą, bet dabar neatsimenu nei apie ką ji, nei kodėl patraukė dėmesį, bet turėtų būti gera.
4. Michael Chabon - kita legenda, kurio dar nei vienos knygos neskaičiau, o "The Amazing Adventures of Kavalier and Clay" - jo populiariausia.
5. Tristan Garcia iš Paryžiaus - šiuo metu vienas karščiausių rašytojų Prancūzijoj, tai man irgi reikia žinoti kodėl.

Žodžiu, džiaugiuosi kaip vaikas, bet nežinia kada jas perskaitysiu.

3 komentarai:

  1. Solar laukia ir manes lentynoje...tik kazkaip neprisiruosiu, nors myliu McEwana

    Kngu ziurke G

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mane irgi turi greita pasiekti knygų siunta. Laukiu nesulaukiu. Užsisakiau naujausius romanus.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš mėgstu skaityti užsienio literatūrą, ir dažnai skaitau užsienio kalbomis. Kadangi mokausi ispanų kalbą, stengiuosi knygas skaityti ispanų kalba. O kur gi daugiau knygų ispanų kalba, jei ne Ispanijoje? Taigi, tenka internetu pirkti knygas, ir siųstis į Lietuvą. Palyginus, skubios siuntos europoje ganėtinai patobulėjo, visa jų sistema, ir dabar labai greit pasiekia mane.

    AtsakytiPanaikinti