2011 m. gegužės 7 d., šeštadienis

Susitikimas su Antanu A. Jonynu

Ar buvote kada Rašytojų Sąjungos pastate už Centrinio pašto? Viduje ten taip gražu ir didinga! Aukštos lubos, medžiu muštos sienos, sietynai ir kokliniai pečiai. Man įėjus užgniaužė kvapą, tikra knygų citadelė. Vėlgi sakau, kad reikia atverti Sąjungos duris, nes tiek potencialo ten. Kita vertus, vidutinis narių amžius – 68, tai ko norėti, kad rūmai žinomi labiau kaip laidojimo namai.

Apsilankiau ten, nes pavyko susiorganizuoti susitikimą su naujuoju pirmininku. Poetas mane pasitiko visur girdimais žodžiais ''Pinigų nėra''. Bet kur jų yra? Jis lyg ir turi planą, kur tų pinigų gauti, bet, man atrodo, kad tai susilauks didelio priešiškumo iš tradicijų sergėtojų. Jis norėtų atsikratyti tuo gražiuoju pastatu, ir išsikelti kur į mažesnį, modernesnį biurą. Mano pirmoji reakcija taip pat buvo – ne, juk čia taip gražu! Bet kai tik sužinojau, kad vien už šildymą 12000Lt per mėnesį mokama, tai sakiau tik sprukit kur į verslo centrą.

Išpasakojau savo idėjas, patiko jos ponui Jonynui, bet pinigų nėra, tai taip ir išsiskyrėm. Sėkmės jam modernizuojant užsisenėjusią organizaciją, o aš ieškosiu kur kitur pinigų savo knyginėms idėjoms.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą